tirsdag, juni 14, 2011

En dråpe her, og en dråpe der.

Siden det er blitt det vi kaller sommer, har jeg flyttet meg opp til Voss, Bømoen, resepsjonen.
Og dette er hva jeg har gjort i dag:
1. Telt regndråper.
2. Sett på tv3play.no, og nrk.no/nett.tv

On rainy days, lenge lever gratis dritt-TV, og gratis NRK. Nåvel, helt gratis er det vel ikke. Jeg har jo tross alt betalt NRK-lisensen. Men i forhold til antall timer brukt på nett-tv de siste dagene og ukene, er det ikke rare summen i timen for å være ærlig.

I dag har jeg sett Dad-camp på tv3, og en fantastisk dokumentar på NRK!

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/745080/

Denne anbefales på det sterkeste (den blir fjernet om få dager fra nettet)! Gal menighet som demonstrerer mot alt og alle som ikke er med i menigheten, enkelt og greit fordi du støtter homofile, ikke har noe imot homofile, fordi du støtter landet ditt som ikke er imot homofile, eller sist men ikke minst – fordi du selger støvsugere fra Sverige. Referansen til støvsugere fra Sverige? Sverige fengslet en prest som talte mot homofili – en butikk solgte støvsugere fra Sverige – dermed er du en synder – og du får dermed en demonstrasjon bankende på døren. Merkelig at menigheten ikke har særlig stor oppslutning. Etter dette blogginnlegget bør jeg vel holde øynene åpne, for kanskje dem kommer og banker på min dør med en demonstrasjon. Jeg skal i så fall ønske dem velkommen inn på en kopp kaffe, bedre underholdning i stuen skal enn vel lete lenge etter. Jeg tør til og med å påstå at det ville utkonkurrere nintendoen.


Men nå er hoppingen kansellert, pingpong-bordet er satt sammen og til tross for faren for brakkesyke – er det faktisk veldig koselig stemning. Bømoenboblen lenge lever også.

2 kommentarer:

  1. Aiaiai, denne galne dokumentaren har eg sett og! Heilt sjukt:p Og ho dama er jo heilt sprø! Men nett-tv er jo definitivt tingen når ein skal få timane til å gå :D

    SvarSlett
  2. Ja! Ho er eit gæli kvinnfolk! Han "Besten" og er ganske så kul type! Skal ikkje komme her og komme her hos han!

    SvarSlett