onsdag, september 19, 2012

Norsk strøm i Australia? Nei takk!

Jeg har egentlig ikke hatt noe imot selgere frem til i dag. Selger ringte meg på mitt norske nummer i Australia, og jeg var dum nok til å svare siden skjult nummer har prøvd å ringe meg nå i flere netter.

Selger: «Blablablabla»
Jeg: «Unnskyld, men jeg er i Australia og det koster 20 kroner minutter for meg å ta imot denne samtalen, så jeg er ikke interessert.»
Selger: «Blablablablablabla»
Jeg «Eeeh, hallo? Hører du hva jeg sier, eller er du døv? I så fall, grattis med jobb som telefonselger!»
Selger: «Eeh, hva sa du?»
Jeg: «Jeg er bor i Australia, dyr samtale, og klokka er type langt over midnatt. Jeg er ikke interessert i strømmen som du skal selge til meg som jeg ikke har bruk for når jeg bor i Australia..»
Selger: «Men det er et skikkelig godt tilbud, bare hør her! Blablablablablablabla (…) »
Jeg: «Nei som sagt..» Mens jeg hører blablabla legger jeg på.

Really?! Altså, jeg trenger ikke strøm i Norge akkurat nå. Jeg ønsker ikke å bli solgt strøm til når klokka er 01:00 AM. Jeg har ikke hatt noen negativ opplevelse med selgere før i dag. Og i dag kjære mann med Stavangerdialekt og skjult nummer, ødela du for alle andre selgere.

Megakjapp update:
Sist uke var kingkung med Rugbykamp! Australia VS Argentina. Djises, menn på to bein med vekt på 120 kilo og springer sikkert like fort som vekta i kilometer. Og steike for noen taklinger! Ingen tannbeskyttelse heller. Tøffe menn, men kan da umulig ha mye innhold igjen i øverste delen av kroppen etter alle hodeslagene. Jaja, Australia vant og det var ganske så Awesome.

Ting jeg lurer på:
I «klapp-en-kenguru»-parkene er det inngjerda områder hvor mennesker ikke har lov til å gå inn i for å klappe dei. Hvordan finner kenguruen ut dette?  

I morgen:
New Zealand, og det kommer til og blir Lord of The Rings – magisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar