tirsdag, mars 15, 2011

Sommerminner i luften for tiden

Det er sommerminner i luften for tiden, og det er en helt spesiell stemning som dukker opp når jeg tenker på sommeren. Den er helt magisk, og jeg har begynt å glede meg mer og mer til sesongstart, og en hel sommer på Voss. Jeg skal jobbe i resepsjonen i år, og det skal bli spennende å jobbe på verdens feteste og fineste hoppfelt.

Trond R. Teigen (www.trondteigen.com) har laget en video jeg fant på facebook for noen dager siden, med fantastiske bilder fra bakken på Bømoen, under Ekstremsportveko 2010. Kos deg i fem king minutter: http://www.youtube.com/jumpteigen#p/u/0/n29lvtkAfaI

Sjekk også ut denne filmen som Michael har laget. Dette er nesten bare filmet i fra luften over spektakulære Voss. En litt lenger film, men så verdt minuttene:
http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=186748921340239&subj=100000153988452

Sommerminnene strømmer tilbake, og det er ikke lenge til Bømoen åpner dørene for nok en fantastisk sesong. Sesongstart er allerede i påsken, og varer faktisk i år ut august og litt til. Sjekk ut www.skydivevoss.no hvis du vil teste ut verdens herligste hobby, så sees vi på Bømoen for nok en fabelaktig sommer!




Peace out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar