mandag, desember 24, 2012

Å jul med din glede (og barnlige lyst)!

Etter en uke med 32 grader i Hippiområdet Goa i India, har jeg nå returnert tilbake til Norge etter et halvt år på skole og litt reising. Goa var fantastisk annerledes, og alle hippiene som reiste dit på sekstitallet er der fortsatt og rocker like hardt på raveparty som for førti år siden!

Et russisk sigøyner orkester holdt konsert en kveld.
Legg merke til han i bakgrunnen som
spiller på et bein til en utstillingsdukke!
Mye er opplevd, og jeg sitter igjen med mange inntrykk fra fire nye land som kan skrives inn på listen fra det siste halve året. Men det er også helt fantastisk herlig å ha kommet hjem, spesielt nå når det er jul! Roen har virkelig funnet sin plass i meg, og alt jeg gjør er og koser meg med min fantastiske familie!
Da var man stemplet inn til fedrelandet igjen.
I dag har jeg som vanlig stått opp, sett tre nøtter til askepott og spist frokost med mamma, pakket inn alle julegavene, snoket rundt og knept på pakker. Og det beste av alt, jeg har drukket årets først julebrus! Det var den beste noen sinne!
Årets første julebrus, magisk godt!
Pinnekjøttlukten har spred seg i hele huset, det er hvit snø ute og jeg er klar for en herlig familiekveld ute på Sørstranda med pappa, Sonja, kidsa, farfar og onkel med familie! Hvis vi er heldige kommer jo til og med kanskje nissen på besøk! Dette blir virkelig en fin kveld i Norge!

Julegavene er klare for å bli åpnet!
Eller, jeg er i alle fall klar for å åpne!
God jul alle sammen, håper dere får en fin, rolig og nydelig julekveld, romjul og nyttårsfeiring hvor enn dere er i verden!

En stor og god juleklem til dere alle fra meg!   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar