onsdag, januar 12, 2011

Bak et halleluja!

Yeah! Kaizers Orchestra it is, 9. april i Spektrum!

Det finnes en jentegjeng, den kuleste gjengen av dem alle. Du har sikkert hørt om dem, de går for dekknavnet SSS.

Sunniva, (Idol) Siv og Stine Sky er den magiske gjengen jeg har privilegiet av å tilbringe tid sammen med en gang i blant. Det skjer altfor sjelden, men når det skjer er det alltid epic. Når alle er samlet er det som regel når det blir lokket med en litt øl, gode klemmer og en king konsert. Placebo på Alexandra Palace, Oasis i Spektrum, og denne gangen – Kaizers Orchestra! Jeg gleder meg! Det kommer nok en gang til å bli en opplevelse jeg sent vil glemme.

Til tross for at Kaizers er et av mine absolutte favoritt band, har jeg aldri vært på konsert med dem. Steike (banana), det her må jo bare bli bra! Jeg skal ompa til jeg dør!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, vi skal definitivt ompa til vi dør! Eg ler litt av meg, som først var heftig motstander av Kaizers og gjekk til å bli kjempefan.. Hihi (A) Eg har til og med vore på konsert med dei ein gang før, holdt riktignok på å besvime då Jan Ove Ottesen plutselig stod der i bar overkropp :D

    Eg gleeeeer meg!!

    SvarSlett
  2. Elsker at du er blitt Kaizersfan! Det her kommer til å blir tidenes konsert! Fantastisk å gå på konsert med SSS igjen :)

    SvarSlett