fredag, april 08, 2011

Det lukter bensin av kjolen din mor

Fredag er favoritt dagen av alle dagene som jeg tilbringer på skolen. Dette har ingenting med å gjøre at det snart er helg, det har rett og slett med det å gjøre at det er kakefredag. Kakefredag kommer av at vi dette semesteret begynner klokken nullåttenullnull, har to timer statistikk, en time fri, og to timer statistikk igjen. For å få kvelt denne fritimen, ble det bestemt at vi skulle ha kaketime.

Denne fredagen var det min tur, og etter å ha vasket ned leiligheten (som det også var min tur til å gjøre), ble det kakebaking. Jeg er ingen baker. Jeg har gjort mange feil. Skitnet til det nyvaska gulvet. Begynt på nytt igjen med kaken etter en liten feil, men endelig har jeg nå en kake å vise til i morgen i kaketimen. Den er faktisk blitt litt kul også.

Siden alle kaker jeg har laget er blitt lite suksessfulle gjennom tidene, med unntak for gulrotkake, falt selvfølgelig valget på nettopp denne. Men denne gang har jeg pyntet den med en kanin! OG gulrøtter! Smaken er jeg selvfølgelig usikker på, men så lenge pynten er kul, er alt bra.

Husmor Camilla, har slått til - IGJEN!


I morgen er det Oslo, besøke tante og møte SSS, før det braker laus på Kaizers Orchestra! Det her blir helgen som aldri vil bil glemt. Jeg gleder meg.

Skal forresten laste opp bilde av kaken. Men det blir etter helgen. Håper du klarer å vente i spenning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar