torsdag, april 28, 2011

Velkommen vår og eksamenstid!

Solen stråler faktisk i Stavanger enda, og det er virkelig fine dager. I går arrangerte kollektivet grillparty i hagen for å ønske våren og eksamenstiden velkommen, og ikke minst nyte den herlige solen. Grillingen var stor suksess, med mange hyggelige folk som tok turen innom, kald øl, høy solbrillefaktor, sommerhits, og nok en gang – god stemning. Herlig! Vi klarte til og med å holde oss ute til klokken ti, før det ble for kaldt å henge på gresset i sommerklær (for noen, jeg er jo pingle og hadde på meg hue, ullsokker og ullgenser).



Fine dager!














Takker og bukker for alle som stakk innom med god stemning! Meg liker.



Ooh! Hadde mitt første betalte modelloppdrag i dag. Det var egentlig ganske kjedelig. Tror ikke jeg satser på det yrket allikevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar